söndag 11 oktober 2015

Inte som jag tänkt!

Vakande och mådde inte så bra, var trött, kände mig sliten, hade mensvärk (väldigt lite jämfört med förr, fantastiskt! inte behövt ta Alvedon på hela dagen!!) och svin ont i halsen.  Tänkte ligga i soffan och må dåligt hela dagen... Men de varade inte länge. Mormor och Morfar ringde och sa de kom och två min senare stod de i dörren. De hade med sig saker för att fixa avloppet med. Efter mycket slit (från morfar och min mosters kille) så kunde de konstatera att felet inte var inne i våra rör. Vid detta laget var här total stop över allt. Men vi fick tag på kommunen som skickade hit folk att fixa det. Men de var på annat ärende först så vi fick vänta några timmar. Väldigt tur att min moster bor mitt i mot så man hade någonstans att gå på toaletten!
Till sist kom de och fixade stopet och morfar hade rätt stoppet satt i röret ute på gatan. Tyvärr var det hos oss det påverkade mest! Men nu är det äntligen fixat! Sen var de bara all städning i badrummet efter allt arbete kvar...
Kan ju lugnt säga att jag är och var ganska slut sen....

Men tror inte ni gick in här för att läsa om mina avloppsproblem!

Så från de ena till det andra!
Som jag skrev igår har jag inte hållit mig nyttig som jag tänkte. Men från och med måndag är det ändring på det! För denna månaden som kommer är det dags för oss att försöka bli gravida på egen hand och då tänker jag minsann göra allt i min makt för att det ska fungera!! Så bara de godis som är öppnat får ätas och inget nytt köps. Inte heller någon skräp mat! Så nu håller jag tummar och tår på att örterna fungerar!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar