tisdag 6 oktober 2015

Tatueringar

Jag hade faktiskt tid i fredags för att tatuera mig. Men ville inte skriva ut det fören de var gjort.  Har inte hunnit med att lägga upp bilder på de eftersom jag inte kan lägga upp bilder via mobilen av någon konstig anledning. Men nu sitter jag vid datorn så nu ska ni få se dem! De två hjärtana som står för våra tvillingarna sitter på utsidan på högerarm. Vilket även gjorde det väldigt svårt att fota dem själva. De är mycket finnare i verkligheten än på bilden. Jag är hel nöjd med dem!
Sen tatuerade jag även Forever på insidan av vänster arm. Denna har jag villat göra länge men inte vågat under tiden vi gjorde IVF så nu blev den med gjort. Den står för så mycket så jag orkar inte skriva in det! Men här kommer bilderna på tatueringarna!





Till nästa sak jag glömt att skriva om! Jag skulle ju vara nyttig! Ja... de höll jag inte... Ska ge det ett nytt försök snart! Bara varit lite för mycket just nu....

En sak till! Min svanskota som blivit så mycket bättre har blivit sämre igen... Sen förra fredagen när jag bar saker eftersom vi flyttade så har de bara blivit sämre... Suck! Jag som var så glad de blev bättre... Men ska till Wallmarks i morgon så får se vad de säger!


<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar