fredag 13 november 2015

AJ!

I tisdags blev ju värken bättre efter att sovit en stund med två Alvedon. Så jag tog inte fler sen för de kändes bra, det fick jag ångra.... Senare på kvällen började det göra så ont på höger sida så jag var gråtfärdig. Samtidigt skulle jag köra och hämta killen vid tåget... Att använda höger ben gjorde inte saken lättare, så fort jag flyttade eller rörde den så gjorde det ondare. Det kom liksom i stötar av smärta hela tiden. Så när killen hoppade in i bilen så fick han köra. I vanliga fall när jag har mensvärk så gör det ont runt hela magen/äggstockarna med mer. Det gör även ont uppåt och ner mot benen. Men denna gången gjorde det bara fruktansvärt ont på höger sida och lite små ont på vänster. Tog två Alvedon innan jag körde för att hämta killen men de började inte värka fören ca 2½ senare... Sen när de gick ut ur kroppen så vaknade jag (nästan precis lyckats somna) av att det började göra ont igen. Så snabbt med Alvedon igen och sen somna om... Ingen aning varför de var så konstigt denna gången, men jag står gärna över det nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar