tisdag 10 november 2015

Värk...

Min mensvärk kom igång idag när jag satt i bilen till kuratorn... Väldigt glad att de är bättre än de var förr och inte gör lika ont! Men i bilen hem gjorde det ganska ont... så det blev faktiskt två Alvedon och en värmedyna när jag kom hem. Märks jag har haft ondare i äggstockar eller var de nu är denna månaden. Där jag hade ont på höger sida innan i månaden, kändes det ungefär som ett stort sår... la mig och sov en timme på soffan. De behövdes! Dels för jag bara sov sammanlagt 3 h i natt/morse och sen för jag blir så trött av att få min mens. Men måste vara lite pigg i kväll för ska hämta killen vid tåget.
Har märkt att jag alltid natten innan jag får min mens har svårt att sova. Kroppen och huvudet känns så konstigt... Fler än jag som har upplevt det så?

I kväll kl 20:00 på tv 2 ska det handla om adoption. Min morbror hade sagt det till min mormor som sen ringde mig och sa det. Hela min släkt är involverad i vår barnlängtan! Ingen aning om det är ett bra program men jag tänkte titta på det.

Men nu ska jag ta och äta lite mat innan Alvedonen släpper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar