fredag 6 november 2015

November och December

Ja, vi är nu inne i november... Den 25 november är det ett år sen vi fick missfall... Något som jag har börjat tänka mer på de senaste dagarna nu när vi är inne i november... Tufft att ta till sig....
Men inte nog med det, i affärerna börjas det nu tas fram julsaker. Jag älskar julen och tycker de ska bli jätte kul med all julpyssel, har flera saker i huvudet jag vill göra, all julstök med julbak och julpyntning. Men... Förra julen var en katastrof för oss... Minns knappt själva julen. Jag minns bara läkarbesök, ont, rädsla för att stört blöda med mer och sen skrapningen... Så nu när julen kommer fram och gör sig påminda så gör även minnena de....
De är inte lätt allt de här... Jag vet att många av er kämpande har liknande saker som påminner om något som hänt. Smärtan inom en gör sig påmind och man kan inte göra mer än att acceptera den....



For all those fighters <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar