torsdag 16 januari 2014

Dator!

Varit och hämtat min dator nu! Startade den i bilen först för att se att den startade och knaparna fungerade. Det gjorde de, men det tog en evighet att starta den och när jag skulle stänga av den så fick jag trycka på av knappen tre gånger innan nästa rutan man ska trycka på kom upp... Väl hemma igen startade den och jag kan märka att den inte riktigt är med i svängarna, exempel vis är inte musen med som den ska i mellan åt. Men när jag skulle byta från en hemsida till FB så hängde skiten sig!!!! Snacka om att jag blev irriterad! lossnade igen efter ca 20-30 sekunder. Men den ska fan inte hänga sig för att jag byter hemsida! den har två chanser till på sig sen kommer elgiganten har en jävligt arg tjej på halsen!

Ps, mejlade vikariebanken idag. Hon svarade inte när jag ringde, de hade stängt öppettider för att ringa är 06:30 till 12:00 jag ringde 11.24... Men men får se vad hon svarar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar