söndag 26 januari 2014

Soffa!

Vi har ju varit på jakt efter en soffa sen i julas och nu har vi hittat en!
Igår var vi på en ganska lång utflykt med mina föräldrar till en outlet där de säljer soffor, bord och mycket mer. Vi var där för 2 år sen och ville dit igen för att se om vi kunde hitta en soffa där och det gjorde vi!
Det blev en fyrsitsig recliner Oscar soffa, den är hög i ryggen, bekväm att sitta i och till min pojkväns lycka så kan du fälla ut benstöd på alla sittplatser och om du känner för att ligga ner så kan du fälla ut den så långt med. Jag vill inte ha el i soffor men jag ger mig för denna soffan. Tror den kommer bli jätte bra här hemma. Priset för soffan med hemleverans är 11180 kr. Lagom pris enligt oss!
Den levereras mellan 2-8 dagar så vi hoppas på leverans i veckan! Någon som vill köpa vår nyvarande soffa för en billig slant så är det bara att säga till!

Efter soffa handlandet så blev det middag hos mina föräldrar, tack för en väldigt god middag! Alltid kul att äta hemma hos er för man får så god mat som man aldrig gör själv. Och  tack för att ni följde med oss på vår långa utflykt för att köpa soffa! <3

2 kommentarer:

  1. Roligt att ni ville ha oss med och jag tror ni kommer att älska soffan <3

    SvaraRadera