torsdag 16 januari 2014

Måste berätta!

Jag måste bara säga som det är! Det är grymt tråkigt att vara arbetslös! Visst är det skönt att vara hemma i början, men gud vad tråkigt det är att vara hemma hela tiden! Semester är underbart att ha, men det är inte riktigt samma att vara arbetslös, det är jätte tråkigt att vara arbetslös! Har jobbat förra veckan och alla dagar utom idag denna veckan (jobbar i morgon) och vad tråkigt det är idag! Pojkvännen jobbar och här siter jag.. Varit hos kiropraktikern, hämtat min dator, startat tvätten, sätt massa tv, slagit ihop en deg till bullar (håller tummarna att de smakar gott!) som väntar på att bakas ut om ca en timme, jag har skrivet blogg två gånger och jag har kollat jobba ska söka de snart med! Man hinner mycket när man går upp tidigt och är hemma resten av dagen! Visst tycker man det är grymt tråkigt att gå till jobbet på morgonen, man måste släppa sig upp i ur sängen och man önskar alltid att man fått stanna hemma och att man lagt sig tidigare dagen innan. Men det är ganska skönt när man sen kommer hem att man faktiskt gick!

Kom på innan att jag aldrig skrev något om helgen, så tänkte göra det nu! Under lördagen var mina tre närmaste vänner här! Detta händer aldrig att alla kan, men denna gången kom faktiskt alla! Vi bakade pizza, åt chokladpudding, testade färsk kokosnöt (grymt äckligt!!!!) och pratade en massa skit! Tack för denna kvällen tjejer! <3

I söndags fyllde min ena syster 26 år! Stort Grattis till dig! Hoppas din dag blev bra! <3
Dagen började med en runda till Emporia, sen till min pojkväns mormor för lunch, efter det till hans kusinbarn för att fira hans födelsedag och sen till min syster för att fira hennes födelsedag! Tack för en trevlig dag alla! och tack för all god mat och goda kakor och efterätter! <3


Fick precis sms av min andra syster, huset de har köpt är äntligen deras!!! Stort Grattis till er!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar