tisdag 28 januari 2014

Jobba på!

Jobbat idag, jobbar i morgon och jobbar i övermorgon! Härligt med lite lön i februari! Trevligt att vara tillbaka med. Pratade även med en där idag mest för att fråga om de var hon som även hade hand om långtidsviken, men de var chefen som har det. Men bäst att fråga, men hon sa i alla fall när jag sa att jag var intresserad av långtids vik att de vet om de och att de har mig i tankarna för där är några/någon (blev inte klok på om de var en eller flera) platser som de inte vet hur de ser ut på än. Tyvärr är det på den andra förskolan som ligger på samma gård. Inte den jag vill jobba på, men kommer väl in i det där med om det skulle bli så. Men kul att höra att de hade mig i tankarna i alla fall! Hållertummarna för att de ska finnas något till mig!
Insåg i alla fall i går när de ringde att jag inte vill vara med i vikarie banken då jag tycker det är jätte svårt att aldrig veta om jag ska jobba eller inte och det är svårt att planera och komma in i en bra sömn rytm. Sen är jag inte intresserad att vara på olika ställen hela tiden. Men allt är inlämnat så vi får helt enkelt se vad som händer.

Fick i alla fall med mig en dundrande huvudvärk hem idag. Den tackar jag för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar