onsdag 8 januari 2014

Kort info

Detta blir kort då jag skriver från mobilen. Min dator som jag hämtade i torsdag som varit på lagning lämnades in på lagning igår igen. Knappar som inte fungerar som fungerat innan och även att den var segare nu än innan den var inne på reparation. Men förhoppningsvis fixar de det nu annars vill jag ha mina pengar tillbaka!
I måndag var vi och firade Morfar som fyllde år igår. Grattis till han! Min kusin fyllde även år i måndags så Grattis till henne! Och stort Grattis till mina föräldrar som hade 30 årig förlovnings dag igår!! Grattis grattis! Pappa hade köpt en ros bukett med 30 rosor i till mamma! Väldigt fint gjort <3 även bra gjort till min syster som gjorde den vackra buketten!
Nu har jag varit på förskolan och jobbat två dagar. Hade enorm ångest för att gå dit, men det har gått väldigt bra förutom att jag har väldigt ont i huvudet och i ryggen! Men annars har det varit bra och trevligt faktiskt . Saknar barnen, inte de barnen jag skolade in visserligen utan där är nya små barn nu. Men de är så underbara och de ger mer än de tar! Saknar detta märket jag nu när jag är tillbaka. Saknar där i mot inte mycket annat som tjafs i personalen och allt planerande och utvecklingssamtal och sånt men de har inte kommit i gång än eftersom det är inskolnings period nu och dessutom är jag bara vik så behöver inte lägga mig i dessa saker. Skönt! Men att vara tillbaka får en att funderar en del. En kollega sa till mig i dag att det är en förlust för förskolan att jag har slutat eftersom jag är så närvarande och är närvarande till barnen, vilket inte alla är. Kul att höra att jag är saknad och att jag är duktig på dr jag gör. Behövdes nog höras! Känner att framtiden är oviss och jag än inte kan avgöra vad jag ska göra. Detta enda jag vet nu är att jag ska gå och lägga mig och hoppas att mitt huvud har lagt sig till i morgon!

För en oviss framtid! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar