torsdag 16 april 2015

24 år

Då blir man 24 år idag! Ett helt år äldre än igår. Inte för att det känns så men ändå! Firar inte min födelsedag direkt. Kanske när jag får barn kan jag känna att den är värd att fira ordentligt. 
Den börjar i alla fall bra eftersom jag får börja ta sprutor i kväll! Blandade vätskan igår så att den bara är att ta i kväll. Min mensvärk som blivit bättre sen skrapningen har börjat bli värre igen. Ont gör de, men tänkte inte ha det sen igen på ganska många månader framöver. Ungefär tidigast nästa år ;)

Tillbaka till min födelsedag! I kväll  blir de tacos och sen chokladdoppade jordgubbar till efterrätt. Mums! Även jag som bestämmer film. Tyvärr stänger ja på jobb så är inte hemma förens lite i 6. Men de blir nog bra!

Nu ska jag jobba vidare! Grattis till mig själv antar jag! :p
Ha en fortsatt bra dag alla <3

4 kommentarer:

  1. Ett stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en fin dag. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis hjärtat och Tack för en mysig kväll i tisdags,
    Love you <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! :D Tack själv! :)
      love you to<3<3<3

      Radera