torsdag 30 april 2015

Lite ont

Det gör ont när jag är kissnödig så går på toa hela tiden. Inte så ont som i måndags men det gör ont, strålar, ungefär lite i underlivet. Inte så trevligt, men jag kan leva med det. Märks även att jag ansträngt mig lite mer idag, med att ta tvätten och lite sånt idag. För när jag står en längre stund gör det lättare ont i underlivet och i bäckenet (tror ja det är). Men blir ju lite nervös när man känner av allt det där men samtidigt har jag precis gjort äggplock och insättning så inte så konstigt att det känns där nere. Bara embryot mår bra och fäster och sen fortsätter att växa till sig till vår friska och krya barn så är jag nöjd!

Den 15/5 är det dags för graviditets test! Hoppas tiden dit går fort! Jag klarar väntan när jag är på jobb för då hinner jag inte tänka på det, men nu när man är hemma så flyger tankarna förbi hela tiden. Hur är det med embryot? Fäster det? Önskar det var dags för testet snart! Massa såna tankar och frågor. Men det är bara att hålla ut och hoppas att tiden till den 15/5 går fort!

I kväll blir det en lugn kväll med mina systrar och deras respektive, självklart syrrans lilla barn med. Det är lättare nu än i början att träffa sötnosen. Behövde nog bara komma över det där första steget och sen blir det lättare.

Bebis<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar