fredag 17 april 2015

Fy vad trött!

Fy vad trött jag är! Tänkte kommentera lite på bloggar och lägga upp ett långt inlägg. Men jag orkar verkligen inte, är så sjukt trött! Hade kunnat somna nu!

I vilket fall som helst så fick jag tagit första sprutan igår. Det gick bra och var inte så svårt som jag trott.... oftast är det nog inte det. Idag har jag väldigt mycket luft i min mage så undrar om det är sprutan som påverkar min mage. Blir inte förvånad om det är så. Jag gillade Gonal F nålen bättre än menopur nålen. Menopur nålen gjorde ondare tycker jag. Men kan lika bara vara jag som glömt hur det kändes.

Jag fick i alla fall en underbar födelsedag igår! Barnen på jobbet hade gjort en stor grattis skylt till mig när jag kom. Väldigt fint av dem! Hemma blev det tacos och chokladdoppade jordgubbar! Mums mums!
Tack för alla gratulationer igår! :)

Nu ska det gå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar