onsdag 29 april 2015

Embryo återinsatt

Nu är embryo i magen <3 Tror inte jag varit så här glad sen förra rundan! Äntligen kan jag se något positivt igen! Kanske vi får barn denna rundan! Kanske vi är gravida!!! Bebis i magen<3<3<3
LYCKLIG!!!!!!

Jag var så kissnödig när det var dags att göra insättningen att det gjorde ont. Men de var bara att knippa för de är bättre med fylld blåsa. Hörde inte hälften av vad de sa för jag var för kissnödig. Men embryot är i insatt<3 Det andra hade inte klarat delningen tillräckligt bra för att bli fryst. Men så länge vi hade ett att sätta in så var och är jag nöjd! Denna gången var det 6 cell stadiet, förra gången var det i 4 cell stadiet.
När vi var klara så var jag snabb på toaletten! Fy vad hemsk att vara så kissnödig! Men bara det blir bebis så är jag glad!

Lyckan att veta att vi har en chans, att det faktisk är ett embryo i magen nu<3<3<3 

2 kommentarer:

  1. Grattis till ruvningen. Nu ska det gå hela vägen. :)
    Kram

    SvaraRadera