söndag 12 april 2015

Helgen!

Gårdagen spenderades med systern och hennes goding till son! Var ute och gick i två timmar i det finna vädret och sen blev det fika med mormor och morfar i deras sommarstuga. Det var en underbar dag och jag verkligen älskar att bara få vara ute och njuta av våren. Trivs väldigt bra i det området som stugan ligger och har många sommar minnen där ifrån. Kan lätt tänka mig att köpa hus där någon gång i framtiden. Tack för en värdigt bra dag igår!

Idag blir det IVF-träff! Ska snart göra mig i ordning för att ta bussen. Ser fram i mot det!

Idag är sista dagen för killen på hans gamla jobb! Jag har längtat efter detta väääääldigt länge! I morgon börjar han jobba dagtid, så inga helger och kvällar mer!!! Vi kommer få ett helt annat liv tillsammans. Nu kan jag bara hålla tummarna att han kommer trivas med! <3


Så hoppas vi att nästa goda nyhet kommer snart<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar