fredag 24 april 2015

Vul 2

Idag var det dags för VUL 2. Han kunde inte säga exakt hur många äggblåsor där var, men 7 st sa han i alla fall. Så det blir antagligen mindre ägg denna rundan. Kan ärligt säga att jag är besviken, jag hade hoppats på fler äggblåsor. Men får väl hoppas att det blir några ägg i alla fall och att det blir några embryo men i alla fall ett som kan sättas tillbaka. Håller tummar och tår!!!! Äggplock blir på måndag 08:30 ska vi vara där och sen blir äggplocket kl 9.
Sen är jag hemma hela veckan.
Tagit sista menopur sprutan och sista orgalutran sprutan nu i kväll. Skönt! Får ont i huvudet av dem! Vakande i natt med en himla huvudvärk och den sitter kvar i nu. Bättre än i natt men inte bra.

Hade så mycket att skriva in och nu har jag glömt allt! Aja...kommer kanske på det senare!


Håller tummar och tår för bebis denna rundan <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till på måndag. Jag ska hålla tummarna hårt!!! :)
    Kram

    SvaraRadera