måndag 20 april 2015

Irriterad

Känner av biverkningar från sprutan... Känner mig lätt irriterad helatiden och jag får lätt huvudvärk. Igår var mina ögon väldigt lätt irritetade av allt ljus och jag hade svårt att koncentrera mig när jag körde bil eftersom ögonen var så känsliga. Känner även av i äggstockarna att något händer. Har tagit 4 sprutor än så länge. I kväll börjar jag även ta ägglossnings stop sprutan. Ser inte fram i mot den, den gör så fruktansvärt ont. I morgon är det dags för ultraljud för att se hur många äggblåsor jag har. Håller tummanrna för att allt ser bra ut!

Igår gick även tvättmaskinen i sönder.... Så vi fick köpa ny.. Som tur var skulle mina föräldrar mot vårt håll så de hjälpte oss att få hem den och installera den. Vi har torktumlaren ovan på tvättmaskinen så väldigt glad att vi fick hjälp med att lyfta den med och få den på rätt plats. Tusen tack för hjälpen mamma och pappa! :) <3

Lång dag på jobb i dag då jag måste jobba över... Vill bara hem.....

För vårt/våra barn <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Det var så lite så, din gubbe och din pappa slet på bra. Du och jag stod ju först i solen och gottade oss sen satt vi i soffan när de höll på med bytet av maskinen. Gud så duktiga du och jag var hehe =)
    Nu är det hålla tummar och tår som gäller <3<3<3
    Ses om en stund
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte vi vsr jätte duktiga ;) haha
      Tack de gör vi! <3
      Kramar <3

      Radera