tisdag 5 maj 2015

Bättre

Jag mår lite bättre nu. Har inte så ont hela tiden. Skönt!! Min mage där i mot är hel kass fått kramp i magen de senaste två nätterna och nu även i morse och sen på jobbet.... Vet min mage var ur gängorna sist med så hoppas att det är därför. Igår när vi handlat så börja jag känna mig energilös och jag började små skaka. Så fick tryckte i mig lite godis i bilen hem. Bättre än inget antar jag... Idag har jag haft hemsk huvudvärk, samma som jag får när jag ska ha mens i vanliga fall. Även känts i ländryggen (tror jag det är) som det gör ibland innan mensen. Vet att det kan kännas som man ska få sin mens i början när man är gravid så jag hoppas innerligt att det är så det ligger till. Nu på kvällen för en halvtimme sen började jag blev hel yr. Det gungar runt om mig och min huvudvärk börjar bli värre igen. Ätit upp större delar av godiset jag skulle ha i helgen... Men men...

Det gick förresten bra för syrran i lördags.Hon var jätte duktig och de var väldigt kul att se! Bra jobbat!!!!!
Jag tog mig vatten över huvudet som åkte dit... Gick bra i början men sen började det göra ont på framsidan när jag gick så jag hade lust att gråta. Fick satt mig mer på en jacka och vila. Sen gick jag i snigelfart... Var ok att gå sen men det gjorde fortfarande ont. Så väl hemma sen blev det soffan. Under natten sen vaknade jag ett par gånger av smärta i äggstockarna det högg och strålade. Blev riktigt nervös.

Det har gått bra på jobbet men hade ont i går när jag började först i svanskotan och när de började släppa så fick jag ont på framsidan. Som tur var det inga större eller intensivare smärtor.

Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig innan huvudvärken blir för jobbig eller jag blir för yr.....

Min ork är inte så stor för tillfället så att starta datorn för att blogga eller läsa bloggar blir det inte så mycket av just nu. Men jag håller tummarna för oss allihopa! Kramar


Bebis i magen? <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Spännande! Det låter ju positivt med yrseln. Det brukar vara ett symptom för mig. Blodsockret åker berg och dalbana. :P
    Håller tummarna hårt!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas verkligen att det är de. Orolig för att där inte är något inne.... :(
      Tack! :)
      kram

      Radera