tisdag 12 maj 2015

Tisdag

Min huvudvärk är hemsk... Har haft hemsk huvudvärk både igår och idag. Känner fortfarande inget i brösten... vet vissa inte känner något i dem så här tidigt, men jag gjorde ju sist. Vet alla graviditeter är olika, men jag skulle vilja ha något tecken på bebis.... Visst min mage känns konstig i mellan åt, men de är inte ofta.... Vi ska ta ett test på torsdag, för då är vi lediga och det är bara en dag innan läkarna sagt vi ska testa, så vi gör ett försök då. Vet att vi ändå måste ta om det på fredag men de är en dag kortare med oro.....ont på framsidan/livmodern har jag haft en del idag och har även känts som det ska börja blöda hela tiden.... Livrädd att det ska börja rinna...
Det ända positiva är att de var sista vaginalkrämen som skulle tas idag! Skönt, gillar inte den så mycket...

Har även kontaktat min vårdcentral angående min svanskota. De tror jag har fått en inflammation i svanskotan. Så jag fick numret till en  sjukgymnast. Så nu ska jag försöka nå dem...  något positivt med att de tror att det är en infektion är att det går att göra något åt det, och det inte är så farligt.

Nu ska jag släcka ner datorn innan min huvudvärk tar över helt!

Håller tummarna för bebis!!!!!! <3<3<3<33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar