fredag 15 april 2016

25 år i morgon!

Ja, i morgon fyller jag 25 år! Ärligt talat är det första gången på 5 år som jag inte har något i mot att fylla år. Det känns rätt bara. Så i morgon kommer mamma, pappa, min ena bror, mormor, morfar och svärföräldrarna hit på tacos. Jag får väl ta en tablett några timmar innan de kommer så jag är människa när de kommer. Tänkte berätta för mormor och morfar i morgon. De lär ju märka jag inte äter så mycket.
Till sommaren sen blir det en 25 år fest i föräldrarnas trädgård. Måste börja skriva inbjudningskorten snart....
Jag önskar mig inget speciellt i födelsedag present. Det ända jag önskar mig överhuvudtaget är att bebis i magen mår bra. Är ganska orolig idag för det känns ganska mycket i mellan åt och jag är så rädd att jag ska börja blöda så tårarna titta fram innan....
Mitt illamående är värre igen... Kan ha att göra med den hemska huvudvärken jag har idag.. Blir inte av med den och den driver mig till vansinne... Brukar ha det mesta gjort dagen innan här kommer gäster... Tja, inte denna gången. De får bli lite som de blir helt enkelt!

Nu får jag nog lägga mig ner innan mitt huvud går sönder.....

Lycka till er alla <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Grattis igen och tusen Tack för en trevlig kväll i går.
    Love you <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Och tack själv för i lördags! :)
      Love you too<3

      Radera