torsdag 21 april 2016

Hjärtslag!!!!

Vi var på ultraljud igår och fick se vår bebis!!!! Vilken lycka alltså!!!! Bebis hade fina hjärtslag och verkade må bra. Vi fick även höra hjärtslagen! Jag grät av lycka!! De var så fantastiskt! Där är verkligen en sötnos där inne! Vår älskade unge!! <3<3<3
Har fortfarande svårt att tro att det är sant! Att vi ska äntligen få bli föräldrar! Jag är så lycklig så jag vet inte var jag ska bli av!
Vi gjorde ultraljudet på magen, vilket vi aldrig gjort innan. Det kändes så skönt att man kan se bebis via sånt ultraljud! Var lite rädd att vi inte skulle kunna se eftersom jag skulle vara kissnödig för att se bättre, men kräktes hela tiden igår så fick inte ner så mycket vätska... Men jo då det gick bra!!!

Den lyckan jag känner just nu har jag nog aldrig känt innan! De är vår tur att få bli föräldrar nu! Efter 5 år av försök nästintill dagen så fick vi se vår bebis! <3<3<3 Gud vad jag längtar!!!!!!!
Enligt maskinerna igår var vi i vecka 8+4! Så vi hade räknat rätt killen och jag. Beräknad födsel ändrad till den 26/11. Kommer säkert bli flyttad sen igen, men än är det beräknat till dess!

Kan inte beskriva min lycka över dig bebis!! Älskar dig från djupet av mitt hjärta!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


4 kommentarer:

  1. Ja äntligen är det er tur. Vi är oxå mycket glada för lilla bebisen och hoppas att du snart ska må bättre.
    Kram Mamma <3

    SvaraRadera