tisdag 19 april 2016

Örter!

Igår va vi hos Wallmarks, han satte nålar och hoppades att det skulle hjälpa denna gången. Det hjälpte, kunde till och med följa med in på ICA! De har jag inte gjort på ett tag. Mådde illa hela tiden men inte så jag behövde kräkas. Men... när jag kom ut i bilen och vi börja köra så kräktes jag... vi fick köra över till parkeringen mitt i mot och stanna där...
Han sa att det inte är någon fara att sluta med örterna. Känner jag att jag mår så illa av att ta de och att det tar i mot så tycker han att vi ska sluta med dem. Jag ska inte tvinga ner dem... vilket jag gör.. så idag har jag inte druckit några örter.
Mår sjukt illa hela tiden och hade så svårt att sova i natt eftersom jag mådde så illa... Undrar om det är mitt magbråck som gör att det inte fungerar med verken örter,nålar eller tabletter på mig? Alltså att den inte stänger helt så fungerar det inte riktigt? Bara lite spekulationer.
Frågade igår om Wallmarks kan känna om det är tvillingar eller inte, men det kunde han inte. Men han sa att de 4-5 gånger han har haft fel på könet ( jag erkänner att jag hörde fel sist och killen hade rätt de var 4-5 gånger han hade haft fel och inte en.) så har det två av gångerna varit tvillingar och en gång trillingar. Eller var det en gång tvillingar och en gång trillingar? Tja något av det i alla fall. Svårt att lyssna helt när man mår illa ;)

Igår fick jag berättat för en kompis att vi väntar barn. Hon har vilat att vi ska ses någon dag och jag kan inte... Så berättade för ca 2 veckor sen att jag mådde illa men att det var av magbråcket och kräktes av det. Men hon började ställa massa följd frågor i går och jag kunde inte riktigt ta mig ur situationen så killen sa jag skulle berätta. Hon blev super glad! Och hade annat det eftersom jag skrev jag mådde illa och kräktes men ville inte fråga om jag var gravid. så hon valde att ställa massa följd frågor i stället! Ja, de var ju ganska smart gjort för jag berättade ju till sist ;)

 I morgon är det äntligen dags för ultraljud!!!!!!!!!!!!

Lycka, hopp och längtan <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar