måndag 11 april 2016

Hemma

Stanna hemma idag och i morgon på grund av illamåendet. Fick en tid till läkare i morgon för att se om de kan hjälpa mig med något mot illamåendet.
Härligt att ligga vaken om natten för att mår så illa... Det är även härligt att knappt kunna göra några rån att äta för var gång du ställer dig upp håller du på att kräkas... Blev lite lite bättre när jag fått ner rånen med soja ost på. Men just nu sitter jag still kan ju känna att när jag rör mig blir det värre igen...
Men chefen var inte så glad för att jag var hemma på grund av illamåendet. Det blir ju bättre när man väl kommer iväg tyckte hon... Håller inte riktigt med... Mitt blir ju värre.... försökte förklara att mitt illamående är konstant och att jag har svårt att ta mig upp från sägen utan att kräkas. Även att jag har svårt att behålla mat och vatten om jag rör mig... visst jag var ju tidigt i graviditeten och de är ju värst då sa chefen... Men jag skulle ringa chefen så fort jag varit hos läkaren i morgon. Det är så härligt med folk som inte förstår.... På torsdag ska vi på föreläsning med jobbet och sen lunch med jobbet... Det ska ju bli intressant...

Har även pratat med min ordinarie läkare idag och jag börjar nu jobba 50 % i två månader. De är ju bra, om jag bara lyckas ta mig till jobbet!

Älskade unge<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar