lördag 8 november 2014

Älskade barn

Medan jag skriver detta brev till dig rinner tårarna ner för min kind. I 3½ år har jag väntat på ett plus på stickan, men inte förens igår fick jag se den underbara texten där det stod Gravid. Med hjälp av IVF blev jag äntligen gravid med dig. Mitt älskade barn. Tyvärr verkar det inte som om du kunde stanna. Jag vet inte om du är kvar inom mig eller om du har kommit ut, från djupet av mitt hjärta hoppas jag att du är kvar och att du kommer ut om ca 9 månader som en frisk och kry bebis. Men mitt sunda förnuft säger att du inte finns kvar, ändå kan jag inte låta bli att hoppas att du är kvar inom mig. Att jag ska få se dig växa upp, lära dig gå och krypa, börja förskolan och skolan, bli kär och få egna barn och allt annat man får uppleva med sina barn. Jag hoppades få kunna ge dig nallen som står här hemma och väntar på dig, jag hoppades få köpa små kläder till dig, vagn, barnstol och allt där till. Jag hoppades att du skulle komma till oss och jag hoppas i nu att du finns kvar.

Jag älskar dig! Kram mamma

1 kommentar: