onsdag 12 november 2014

Tusen saker

Har tusen saker att skriva men jag orkar inte.... Trött som satsingen! Varit en frustrerande dag på jobb men ändå har jag energin att så fixa här hemma. Vet inte hur egentligen för är trött så jag hade kunnat somna sittandes! Orolig under dagen att jag skulle börja blöda igen eftersom det stuckits och huggits (svårt att förklara känslan) i äggstockarna/magen idag. Precis som det låser sig, blir värre när jag står för länge eller böjer mig mycket. Tillexempel när man går ner på knä för att prata med barnen. Hoppas och ber att det bara är som kroppen rättar till sig för bebisen. Som jag verkligen hoppas är kvar i magen! Inte tagit något test idag, men kommer ta ett i morgon bitti och sen så klart det slutgiltiga på fredag! Vill ha fredag nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste berätta en gullig sak, här om dagen hade killens kusin barn (2år och 4 månader) ringt han och frågat om vi ville baka pepparkakor med henne! Jag tyckte det var jätte sött!   

Nu ska jag gå och äta den där mackan jag funderat på ett!
Usch radion ändra precis volym i köket....men ingen är i köket.... först blev det väldans högt och sedan väldigt lågt.... jag gillar INTE detta!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar