lördag 22 november 2014

Orken?

Denna veckan har gått i 230! hela tiden. Jag har varit förkyld, det har varit möten, det har varit kvälls möten, det har varit mega huvudvärk och det har varit begravning. Igår kväll när vi gick och la oss så kände jag mig bara så fundersam. Jag hade inte hunnit ta till mig allt som hänt. Alla känslor som denna veckan har haft med sig. Så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt hela lördagen och söndagen och bara göra vad som faller mig in. Betyder det att sova hela dagen så gör ja de. Känner mig helt slut i huvudet av allt som hänt och som jag inte hunnit få utlopp för. Igår kändes det som om veckan har gått på en tågräls utan stopp. Men nu ska jag tillåta mig att njuta av att bara göra vad jag känner för! 

Sen måste jag ju säga att det känns som en evighet till onsdag när det är ultraljud! Jag hoppas verkligen att tiden ditt går fort!!! Vill så gärna veta om bebis mår bra där inne!!!!! Men som läkaren sa att om man fått missfall så försvinner hormonerna i kroppen inom två veckor. Så det borde inte ha visat ett plus igår (eller ja text) om det var missfall vi hade fått. Även om jag känner mig lugnare så kan jag ju inte låta bli att testa mig.... så i morgon tar vi ett test till! Sen ska jag försöka att inte ta fler innan onsdag.

Men nu ska jag fortsätta att bara göra vad jag känner för!

Kramar! <3

Bebis<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar