fredag 7 november 2014

Graviditetstest....

Igår kändes det som jag skulle få min mens hela dagen, så när ja kom hem bestämde killen och ja att vi skulle testa på kvällen för att se om de gav något utslag. Jo då, ett svagt plus visade det! Jag fick åter igen upp hoppet som lämnat mig under dagen. Men när vi skulle gå och lägga oss fick ja mer och mer ont i magen och ca 23:30 kom min mens..... Hemska jävla fanskap!!!!
Testade ändå i morse eftersom jag var tvungen att meddela Läkarna vad resultatet var, och resultatet var GRAVID!!!!!!! En blandning av glädje och sorg spred sig i kroppen och en miljon frågor. Är vi gravida? Har jag fått missfall? Varför blöder jag? Vad ska vi göra nu? och massa fler frågor. Vi ringde våra läkare men där var stängt... Men hade lämnat mitt resultat på telefon svararen på det nummer vi skulle lämna beskedet på..... Sa även att jag fått min mens under natten... De ringer inte upp därifrån men eftersom jag hade sagt att jag blödde så ringde hon upp. (Det tackade jag för!!) Antingen har jag fått missfall..... eller så har jag bara fått en blödningen och är fortfarande gravid.... men det enda jag kan göra är att vänta till nästa fredag och ta ett nytt graviditetstest då.. För de kan inte se något även om jag gör ett ultraljud idag... Så vi måste vänta till nästa vecka för att få veta om här är en bebis inne.... Hatar bokstavligen den här jävla väntan.....
Så nu sitter jag här hemma med menssmärta och mens och har ingen aning om jag är gravid eller inte.... Smärta är inte riktigt lika stark som den brukar för jag brukar behöva ta 2 Alvedon var 4 timme för att klara av dagen, de två första dagarna av min mens, men har inte behövt ta någon idag. Har ont och ganska mycket i mellan åt men klarar mig från att ta Alvedon än så länge....
Vet inte vad jag ska ta mig till.... Känner att hela jag har låst mig, kan knappt känna något och jag kan inte gråta som jag behöver.... vet inte vad jag ska ta mig till.....

Snälla gode gud låt vår bebis vara kvar i magen och vara frisk och komma ut om ca 9 månader när det är dags (och må bra då så kart!)!!! Snälla låt oss inte gå igenom detta med! Låt oss få vår underbara bebis!!<3<3<3


Älskade barn <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar