fredag 14 november 2014

Plus!

I morse var det dags att ta ett nytt test! Och efter ca 30-60 sekunder stod det fint gravid på skärmen!!!! Väldigt väldigt glad!!! Jag är fortfarande gravid!!!!!!! Lyckan att känna att det faktiskt kan bli en bebis nästa år är stor!!

Fick ringt läkarna och lämnat in resultatet och hon sa då att hormonerna kan vara kvar i kroppen upp till två veckor efter missfall, men då brukar resultatet inte vara så tydligt (nu efter en vecka då alltså). Efter som hormonerna i kroppen borde gå ner. Så det verkar som ja är gravid!!!!!! Fick tid till ultraljud den 26/11! Längtar enormt mycket dit!!! vill veta så att min bebis mår bra! Vet att jag inte kan se så mycket efter som jag inte är så långt gånget, men jag kan i alla fall få veta att det inte var eller var ett missfall. Jag kommer få veta om min bebis lever! Skulle ta ett nytt test även nästa fredag för att kolla så att resultatet inte har ändrats! Och det får det inte ha gjort!!!

Hoppas och ber att min(vår) bebis mår bra där inne i magen och att han/hon känner min lycka! Älskade barn! <3

1 kommentar: