måndag 10 november 2014

Måndag

Det har varit en tuff helg och det har vari tufft att jobba idag. Jag kunde inte låta bli att ta sista graviditetsstickan som la här hemma... Den visade positivt och ett fint plus syntes i rutan. Nu vet jag att de ger ett plus även om jag har fått missfall.... men det kändes ändå skönt att testa och om inte annat så för att se att de gav ett resultat. De är plus i nu och de kändes ändå skönt... Är väldigt rädd att de på fredag inte ger något plus.... eller att de ger ett plus och sen när ja kommer till ultraljudet så är där inget.... usch detta är så jobbigt.... vill ha fredag nu!!!!!!

Men igår firade vi farsdag! Så grattis på farsdag äskade pappa!!!<3<3<3
Det var trevligt men ändå jobbigt, eftersom syrran har bebis mage och kusinen har bebis mage och ja har ingen bebis mage.... Jobbigt att höra deras samtal om barn och barnsaker, ett samtal ja trodde jag skulle ha haft nu de senaste åren..... Sen självklart så ska de få prata om de! De är deras lycka och självklart ska de få prata om det och njuta av sina gravditeter! Det vill jag att de gör! Har varnat att ja kan bli ledsen och behöva gå ifrån men de är inte deras fel. Utan de blir bara förmycket för mig. Är väldigt glad för att de slipper allt jag/vi går igenom för jag önskar ingen denna kamp och förtvivlan.

Jag fick en present av mina två systrar igår, tyckte de var jätte fint! Fick en bok som jag kan skriva av mig i, även om jag har bloggen så skriver jag inte allt här. Då hade nog ingen läst den, om de bara stod hur piss dåligt ja mår hela tiden! Men man behöver ju få utlopp för de andra känslorna med. Så jag blev jätte glad! Tack så jätte mycket mina systrar! Betyder mycket för mig ska ni veta! <3<3<3 

Igår gick ja och la mig vid 22:30 men behövde kissa var femte minut så somnade vi 02:00 (slumrade till lite lätt mellan 01:10 och 02:00 ungefär.) Men inte bara att ja var kissig helatiden utan när jag väl kände att jag kunde somna så rinner näsan och jag tänker, men va fan ja snöt mig för en stund sen! Men jag hade fått näsblod och det bara rann... Som tur var tog det ganska fort slut. Men de hjälpte ju inte mig direkt att somna.... Suck......

Men nu ska jag och min huvudvärk ta en cola och en bit (massa bitar) choklad innan jag tar hand om disken.....


Många oroliga kramar ifrån mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar