onsdag 19 november 2014

Snabb uppdatering

Tog nytt test i morse och de blev snabbt ett plus på stickan! Testar på fredag igen och är det positivt så blir det ultraljud på onsdag nästa vecka!! Hoppas och ber att allt ska se bra ut på ultraljudet och att vi ska få höra hjärtat slå!!!<3

Fick tips av min syster på app för gravida igår. Funderat på att ladda ner innan men inte vågat eftersom allt har varit som de varit. Men igår gjorde jag det! Fick ett ca på när bebben kommer! Är osäker på om man räknar som vanligt om man gjort IVF. Min kollega som har gjort massa IVF sa att det inte räkas samma. Så får se vad de säger på onsdag. Men har i alla fall ett ca när de är dags!!! <3<3<3

Idag har varit en så där dag. Vakande med mega ont i halsen och snorig. Men det har blivet lite bättre under dagen. Men hade så sjuk ont i höger sida i huvudet när jag kom hem att jag la mig på soffan och grått några tårar. Killen var super gullig och gick och köpte en liten cola till mig och sen fixade han all maten. Huvudet är bättre nu, men känner det i nu. Så ska ta och göra mig klar för sängen nu.

Tänker på dig mitt älskade hjärta<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar