fredag 6 februari 2015

Fredag

Det är fredag kväll och här sitter jag! Killen skulle vara ledig och vi skulle ha en myskväll hemma... men han blev inbeordrad... tack för den.....
Idag har det varit en så där dag, förkyld och fick en väldigt irriterande huvudvärk innan idag. Lite bättre nu men den sitter kvar i nu tyvärr...
Men i alla fall så beställde jag igår ett armband från den här hemsidan http://www.mittnamnhalsband.se/
Jag vill ju egentligen tatuera in forever på armen men eftersom jag inte vågar nu under behandlingarna så valde jag att beställa ett armband med texten ingraverad i ett hjärta. Man kunde få båda sidorna graverade så på ena sidan står det forever och på andra längtan. Nu hoppas jag bara att det passar när det kommer hem. Håller tummarna för de!

För övrigt så är jag fortfarande hel slut men det löser väl sig...

Med hopp och längtan till oss ofrivilligt barnlösa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar