onsdag 18 februari 2015

Lusten att gråta

Lusten att gråta bara kom över mig under min rast idag. Var inne och kollade FB gruppen och även om där inte stod något dåligt eller något jag behövde bli ledsen för så bara kände jag för att stört gråta. Nu kunde jag inte de, då jag blir väldigt röd i ansiktet när jag gråter och min rast snart var slut. Men behovet av att gråta är kvar, men nu kan jag inte längre....

Fick förresten mitt armband i måndags som jag beställde för ett tag sen. Väldigt fint, jag är hel nöjd!

Jag är trött och känner mig hel slut, så det får bli ett kort inlägg i dag.

2 kommentarer:

  1. Är det vår grupp du menar? Du kan stänga av aviseringar så kan man gå in när man orkar. Jag tycker det är lite påfrestande med alla uppdateringar.

    Det är så jobbigt att behöva hålla tillbaka tårarna!
    En stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det. Det visste jag inte man kunde, tack. Jag är mest inne för att kolla den, inte så intresserad av resten av FB. Men jag vet inte riktigt varför jag kände mig så ledsen av att gå in där. Men antar att de börjar bli svårare och svårare att hålla tillbaka sorgen...
      Ja, det är de verkligen!

      Tack! du får krya på dig! kram

      Radera