lördag 19 november 2016

Lördag!

Smärtan försvann sen på kvällen. Tror jag sträckt en muskel för jag spände mig nog ganska bra när det gjorde så ont. Visst sen på kvällen när vi skulle lägga oss så kom och gick det lite strålande känsla  på samma ställe som det gjorde ont ifrån början. Men inte i närheten av hur ont det gjorde innan. Men konstaterade att det var precis under ett ärr jag har på magen som det gjorde ont. Ärret är väldigt utdraget så det kan vara så att det är en nerv som inte riktigt fixa "tyngden" eller hur jag ska säga. Kan ju vara så att magen sjunker ner och det blev för mycket för nerven. Men men så länge bebis är okej så får det väl göra ont om de känner för de!

Mina höfter har börjat knaka när jag böjer mig. Inte hela tiden men lite då och då. Jag är van att mina knän knackar och även höfter när min mens brukar komma och i bland lite då och då. Så vem vet kanske är det kroppen som förbereder sig på en förlossning! Eller så har jag bara suttit fel... Känner mig lite små irriterad i korsryggen idag. Men smart som jag är så sitter jag ju med benen i kors lite då och då och de vet jag att jag får ont i korsryggen av. Skulle inte förvåna mig om bebis väljer att stanna inne till december! Jaja, vi får se när hon väljer att titta ut!

Sambon är hos barberaren idag, han fick det i födelsedagspresent så idag hade han och hans pappa tid där. Sen skulle de väl ut och äta något efteråt. Han har sätt fram i mot detta ett tag nu och varit lite fundersam om bebis skulle komma så de fick ställa in det. Men hon är kvar så efter idag tycker killen att det är perfekt att hon kommer! Haha vi får väl se! (han hade självklart blivit glad om hon kom innan också!)

Jag ska nog ta på mig och gå och handla en cola! Killen ska ju äta go mat ute och jag är uttråkad så kanske inte hade varit fel med en promenad. Har inte så långt till Ica om man säger så... Fundera på att baka kolasnittar, men de får vi se om jag orkar. Kanske ska handla chips istället? Det har inte blivit någon morotskaka än eftersom Philadelphia osten va slut i varje affär vi va i... Typiskt måste jag ju säga! Hade varit riktigt gott!

Men nä nu ska jag ta och vagga mig fram till Ica! Alla kollar på mig när jag är ute och går! Måste se kul ut... haha

Kom ut nu hjärtat <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar