fredag 11 november 2016

Ont i ryggen

Så går de när man gör mer än kroppen orkar. Har tvättat och plockat undan och fixat och donat hela veckan. Fast jag har haft ont i ryggen... Inte blir det bättre av de direkt... Så idag har jag lovat mig själv att bara sitta i soffan och ta det lugnt och vila ryggen. Jag är sååååå uttråkad! Jag vill fixa och dona här hemma, är väldigt dålig på att bara sitta still... Men jag gör ett försök i alla fall... 

Vaccinet gick bra igår och än har jag inga symtomer på det. Bara ont i muskeln där de satte sprutan om jag tar armen för högt upp. Men de är inget märkvärdigt. Så de är skönt, hoppas de är alla symtomer jag får! 

Nu vill jag att förlossningen ska starta så jag kan få träffa bebis! Idag har jag inget tålamod till att vänta, utan jag vill träffa vår lilla sötnos nu! Ändå vet jag att det kan dröja upp till en månad (och några dagar) innan hon kommer ut... Men jag vill träffa henne nu! Nu vet jag att hon är färdig bakad och ska kunna klara sig utan svårigheter här ute. Så nu vill jag att det ska dra igång så jag får träffa henne! Tyvärr har jag inga förvärkar överhuvudtaget, så idag blir det nog inte i alla fall! Men huvudsaken är att hon mår bra så får jag väl snällt vänta lite till.'

Nu ska jag återgå till filmen jag startade kl 11 men som jag pausar hela tiden....

Längtan efter att få träffa dig är enorm! <3<3<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar