tisdag 29 november 2016

Beräknad födsel!

Men icke verkar hon vilja komma ut!
Både igår och idag har familj, vänner och kolleger smsat och frågat om hon har kommit eller är på väg. Men nix, hon verkar vilja stanna inne! Min kollega hade sms:at kl 7 och då sov jag och sen igen kl 9 och undrat om bebis va på väg eftersom jag inte svara. Jag bara nä, sov :P Haha! Brukar va relativt snabb på att svara på sms, men svårt när man sover.

I eftermiddag ska jag till barnmorskan så får se vad hon säger. När bestämmer man igång sättning med mer? Kan de va nästa vecka man pratar om sånt? Ja, nu hoppas jag ju de startar under dagen idag, men man vet ju aldrig. Såg att ingen hade gissat att hon kommer i morgon, så de kanske blir i morgon bara för att ;)

Igår va hon väldigt aktiv där inne. Undrar om hon vilade överhuvudtaget. Mysigt tycker jag så klart! Fast när vi skulle sova och hon hade värsta festen mot mina nerver som strålade åt alla håll och kanter så gjorde det ganska ont. Men hon verkar ju må bra i alla fall och det är det viktiga!

Förhoppningsvis blir det inga fler uppdateringar innan hon kommer!

Med kärlek <3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar