onsdag 16 november 2016

Onsdag!

Idag gick vi in i vecka 39! (38+0)
Inte långt kvar nu! I morgon har jag tid till barnmorskan och sen är nästa tid den 29/11 men den hoppas jag att jag slipper gå på!
Bebis pressar sig åt alla håll och kanter där inne. Tror nog hon vill komma ut nu... eller om de är jag och sambon som vill att hon ska komma ut kanske... Säger till henne dagligen att hon gärna får komma ut nu, men det verkar inte hjälpa!

Under nätterna är jag så hungrig så magen bara kurrar. Ändå har jag börjat äta macka precis innan jag kryper ner. Men de verkar inte hjälpa! Är hungrig nu med, men jag har verken aptit eller lust att göra lunch. Så just nu får jag skylla mig själv! Ska ta en macka eller något snart...

Sambon var snäll och ringde och fråga vi 12 tiden hur de var med mig för tydligen hade jag sagt i morse att jag mådde illa och kände mig febrig? De har jag inget minne av alls! Men jag mådde bra när jag vakande sen i alla fall. Va bara hemskt trött... Är så trött på mornarna när jag vaknar så det är svårt att ta mig upp ur sängen. Men så får de va helt enkelt!

Tänkte ju klippa mig, men eftersom de inte har någon tid samma dag just nu och man måste då boka sig om några dagar så känns det inte som en bra ide. Om jag då avbokar inom 24 timmar innan tiden så får jag betala den ändå. Och jag tycker de känns lite svårt att veta innan när bebis bestämmer sig för att titta ut! Så håret va va slitet ett tag till!

Nu ska jag gå och äta något innan sambon kommer hem. Sen ska vi köra och handla, Skumtomtar och choklad hade varit gott... Varför inte ens godis låter lockande... Då har man verkligen ingen aptit!

Nu vill vi minsann träffa dig hjärtat <3<3<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar