torsdag 18 september 2014

Diskussion

Diskussion leder till lösning! Eller?
Tagit upp vissa saker idag och så klart blir jag ledsen när jag pratar om de. För sån är jag som person så en tår föll från ögat. Fick gehör men inte som jag hoppats. Bestämde mig att detta var sista gången jag tar upp detta nu. Tänker hålla käften och bara göra vad jag ska. Vissa situationer fungerar allt bra i andra är de kaos! Jag hoppas verkligen att detta löser sig för jag vill verkligen de, annars hade jag inte tagit upp de så klart.
Kommer även själv försöka fundera mer på vad jag kan göra annorlunda i situationerna för att de ska bli bättre. Fundera på hur jag upplever det och hur motpart har eller kan ha upplevt de och hur jag till nästa situation kan undvika det.
Jag är trött som f*n men irritationen är på topp och ger mig lite energi! Nu j*vlar ska jag göra mitt bästa och lite till för att undvika dessa situationer. Önskar bara att alla var lika öppna för att prata och lösa saker.
Tiden får avgöra hur saker och ting blir. Men f*n heller att detta ska få påverka våra chanser att få barn!!!!!!!

Älskade saknade barn! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar