tisdag 23 september 2014

Ny vecka!

Det är ny vecka som jag tror ni alla vet! Förkylningen siter kvar men jobbat måndag och idag, även varit på kvällsmöte på jobb. Men nu är det stop! Är hemma i morgon och på torsdag så får vi se om fredag. Har inte lika ont i halsen just nu som jag haft innan, men har ont i hela kroppen och huvudvärken har även hittat hit. Näsan har även den börjat rinna en hel del. känner mig väldigt taskig till mina kolleger eftersom jag vet det inte finns någon vikarie alls för resten av veckan. Men jag vet också att jag inte hade pallat jobba 8h och 45 min i morgon långdag.... Sen hade jag bara blivet sjuk igen till nästa vecka... Tråkigt att vara sjuk hela tiden!!! Lönen ska vi inte ens prata om, den är i botten för denna månaden nu....

Men vad som annars händer..... tja inget antar jag..... nu ska jag mysa upp mig i soffan en liten stund sen tror jag nog att jag ska gå och lägga mig relativt tidigt.


Gnälliga sjukkramar ifrån mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar