tisdag 16 september 2014

Suck!

Detta handlar inte om IVF och barnlösheten.

Mår skit! Känner bara att nu skiter jag i detta, pallar inte mer. Var går gränsen? Hur mycket orkar man? Ska man stanna eller gå? Tröttheten som driver med en för att man inte kan somna. Jag orkar inte mer och jag vet inte ens var jag sa börja. Känner att jag gjort vad jag kan. Ska jag ta de en gång till? Jag vet att jag kommer närmare och närmare att gå in i väggen. Det är enormt jobbigt och jag är livrädd att det ska påverka våra chanser att få barn. Inte ens colan och chokladen kan få mig att varva ner längre. Min plus går i 190 känns det som. Men samtidigt känner jag att jag orkar snart inte bry mig längre. Men innerst inne vet jag att jag alltid gör det och det är därför jag mår som jag gör och inte bara kan koppla av. Detta är bara för mycket...

4 kommentarer:

  1. Du får ta promenad eller annat som kan få dig på andra tankar, bra musik i bilen på väg hem kanske? Som gör du kan låta det rinna av innan du kommer hem? Att skrika som f*****n i bilen på väg hem kanske så du får bort all irritation? :) Du hittar nog en lösning som passar dig :-) kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Musik har jag testat på vägen hem och skrika har jag ingen energi till inte heller att ut och gå. Tyvärr lyckas jag inte få av mig de innan jag kommer hem, vaknar och är direkt där med tankar och funderingar. Men tack för tipsen :) kram<3

      Radera
  2. Älskade unge <3. Pröva Maddes förslag med att skrika och gå en runda. Älskar dig <3 Kram Mamma <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testat en del och de fungerar inte och har inte energi till resten. :/ älskar dig med!<3 kram<3

      Radera