söndag 28 september 2014

Mässa och lite annat!

Jag kämpade mig till mässan igår i alla fall. Hade lock för öronen och näsan rann konstant men de gick helt okej ändå! De var trevligt på mässan men hade hoppats på mer, lite fler utlänska leverantörer kanske men lite andra varor. Men visst där var lite nytt. Det hade gärna fått vara lite större och jag saknade vissa leverantörer här i från med. Men annars var det trevligt och jag är glad att jag gick ditt. Väl hemma igen läste jag lite och såg sen en film. Kände mig jätte trött och hjärtat slog i 190 och jag kände mig helt skakis. Så halvsov på soffan mellan 17.00 och 22.00 vakade och värmde lite mat. Mådde fortfarande inte bra men okej, hade svårt att somna sen och somnade lite över 1 och sen har jag sovit jätte dåligt hela natten och gick upp vid 10.00 tiden. Känner mig fortfarande trött i ögonen...

Men till en annan sak, jag hade fått hem papper på att jag igår kunde vaccinera mig gratis mot livmoderhalscancer. Funderat en del på det men nästa spruta skulle man ta om 6 månader och då hoppas jag på att vara gravid. Hade gärna vilat ta sprutan men vågade inte eftersom jag inte vet hur det skulle påverka vår kamp om barn. Så därför valde jag att inte ta den. Nu hoppas jag att jag inte får lida av det sen... Men nu håller jag tummarna för att vi ska få vårt barn <3

Funderar på att söka till distans kurser nästa termin eftersom jag inte vet om jag blir förlängd på jobb och dessutom är jag ändå sjuk hela tiden. Det är kurser som varar i ca ett halvår, så de är ganska lagom. Kan vara bra så man har någon inkomst om man inte blir förlängd. Men ska mejla de först med mina älskad frågor. Sen får vi se vad de svarar.

Nu sitter jag i valet om hur jag ska göra i morgon. Jag snorrar fortfarande väldigt mycket. Måste snyta mig konstant. Känner mig jätte dum om jag stannar hemma men känns väldigt ansträngade att gå också. Sen tycker jag att de är ofräscht att stå och snyta sig hela tiden på jobb och framför alla föräldrar. Men jag vet inte vilket jag ska göra. Känner mig väldigt kluven. Halsen känns så där, den gör inte ont, men känns irriterad, ungefär som jag känner innan en förkylning bryter ut... men jag hade tänkt att min nu ska försvinna. Usch vad ska jag ta mig till!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar