söndag 14 september 2014

Orolig

Är orolig angående det här med min B12 är rädd att det blir något fel eftersom jag inte hinner ta de lika länge som man ska innan påbörjar behandlingen. Hinner bara ta folsyran i ca 3 veckor men hinner bara ta B12:en i ca 1-2 veckor om mina världen ser bra ut. Så är orolig att de ska bli något fel. Men samtidigt var det sköterskan som bad mig vänta och då kan det väl inte vara skadligt att inte börja ta de direkt? Usch! Hatar att vara orolig!!!!!!!!! Så rädd att jag ska göra något som blir fel. Kan inte hitta någonstans att det är skadligt att inte ta de innan påbörjande av behandling. Sen borde hon ju bett oss skjuta på allt om det var farligt eftersom det var hon som bad mig om att gå och ta ett nytt blod prov för att se värdet. Men killen får ringa i morgon och fråga bara för att vara på säkra sidan. Men hon bad mig vänta och då ska det ju inte vara någon fara. Men jag blir så orolig ändå. Suck!!!!
Nu ska jag försöka lugna ner mig och äta lite!

Med vänlig hälsning Oroliga mig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar