tisdag 30 september 2014

Den siste september!

Idag är det den siste september, regnet faller saka ner utanför fönstret och här inne sitter jag och hoppas på att sluta snora! Valde att stanna hemma igår och idag med. Mår okej i kroppen men snorrar fortfarande ganska mycket och känner mig sjuk när jag rör mig för mycket och när jag snyter mig. Men i morgon är det jobb som gäller så bara att palla sig dit! Stänger i morgon så blir en lång dag...

Har börjat kolla in sprutan ja förhoppningsvis ska börja ta snart. Såg att där tyvärr är en luftbubbla i den så måste få ut den. Finns en bra beskrivning men hade hoppats på att där inte skulle vara någon luftbubbla. Konstigt att säga det men hoppas innerligt att min mens är tidig denna månaden. Men man vet aldrig den kommer när den känner för de. Sen hoppas jag att vi kan få börja att ta sprutorna. Inte säkert de har tid denna månaden för oss men jag/vi hoppas verkligen att de har det!

Men till nästa sak! Kommer söka en kurs till våren, men kommer bara gå den om jag inte blir förlängd. Men måste ju sökas nu innan den 15 oktober. Har läst bitar av den på gymnasiet men inte allt, men kan vara bra att ha. Plus att då får jag CSN om jag inte får jobb. Visserligen är den bara på 50% men bättre än inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar