fredag 26 september 2014

Fredag!

Mår fortfarande dåligt så är hemma idag med. Men lite bra info har jag i alla fall. Vi reklamerade ju en bit av soffan här om dagen. De ringde upp igår och sa att de skickar en ny! Så den kommer i dag eller på måndag! Härligt att det inte behövdes klyddas och tjatas utan att de fixade sig direkt!

Men från de ena till de andra. I morgon är det mässa inne i Malmö om specialkost. Olika märken som visar vad de har och provsmakningar. Det ska bli jätte skoj! Nu har jag bara ett problem... Jag mår inte bra, näsan rinner som in i nu och bara att hänga tvätt gör mig helt andfådd. Så nu är jag i valet om jag ska gå eller inte. Trodde jag skulle må bättre tills idag men tydligen inte. Vet att jag kommer få kämpa mig igenom allt ihop och kommer vara helt utslagen sen. Men jag vill så gärna gå!! Samtidigt vet jag att för min egenskull borde jag inte gå. Livrädd för att bli sjuk till nästa vecka eftersom jag förhoppningsvis då ska börja på sprutorna. Avvaktar till i morgon att bestämma mig. Men känns så svårt att veta vilket jag ska göra.... Tips eller förslag någon?

NU VILL JAG BLI FRISK!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar