fredag 26 december 2014

God jul och Info

Hoppas alla har haft en bra jul! Själv har jag inte riktigt kunna njuta som jag vill efter som tankarna rusa iväg till annat. Har idag tagit nytt blod prov och hon skulle ringa sen för att berätta om hormonerna har sjunkit eller inte. Väntar väldigt nervöst på det samtalet kan jag lugnt säga!! Har ju ingen aning om när de ringer....
För övrigt så har jag haft extremt ont i brösten i mellan åt för att i nästa stund knappt göra ont. Har haft små ont vid ryggslutet de andra dagarna men idag har det gjort mer ont. Kan vara för att jag inte sitter så rakt som jag borde. För övrigt känns det mycket i äggstockarna och underlivet idag så är extremt orolig att jag ska börja blöda...För så fall försvinner ju möjligheten att jag är gravid... Vet att chansen är liten att vi blivit spontangravida men jag kan ju inte låta bli att hoppas...

För övrigt är här 17,7 grader i vår lägenhet och de som håller i elementen har stängt så de kan inte hjälpa oss. Så min nya bästa vän är ett värmeelement vi var inne och köpte idag. Hoppas de blir lite varmare nu!!!!

I kväll kommer min bror och hans flickvän hit, ska bli trevligt, men har svårt att se fram i mot det eftersom jag väntar på samtalet. Hoppas det kommer snart så vi hinner smälta vad de säger innan de kommer....

Men nu får jag väl börja städa, så här ser någorlunda okej ut i kväll!

Jag önskar er en god fortsättaning och tack för alla julklappar! Jag är nöjd och glad för alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar