måndag 15 december 2014

Livet och framtiden

Ska upp 04:45 men mår bara dåligt... Vill se fram i mot jul men känner bara en sån stress för allt som ska göras under juldagarna. Saker som jag i vanliga fall ser fram i mot. Jag tänker på nästa år och allt som jag vill och inte vill. Ska jag söka in till höstens termin eller stressa vidare på jobb? Vilket är bäst? Nu och i framtiden ? Kommer jag bli gravid nästa år? Om jag blir gravid vad händer då om jag ska plugga? Om jag inte blir det, hur ska vi få pengar till nya ivf? Om jag pluggar kan vi omöjligt betala ivf.... Ska jag börja träna nästa år och försöka må bättre? Skippa läsk med mera? Kommer jag orka med det? Vad ska jag träna så fall? Hemma eller på plats? Jag mår inte bra och just nu vill jag bara gråta.... Räknar ner dagarna till helgen då ja ska sova hur länge ja vill och ligga kvar i sägen om jag vill de... Just nu känns det som om ja tvingar mig upp i mot vind... Allt ja vill är att ligga kvar och få må skit... Men ligger ja kvar får jag huvudvärk...

Jag vill bara få må bra... Få vårt barn och få vara lyckliga... Men de är visst för mycket begärt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar