fredag 19 december 2014

Julledig och ösregn!

Idag kl 14:00 "flyttade" jag ut från jobb! (ser ut som man flyttar när man tar med alla kläder och saker hem.) Men nu är jag julledig!! Underbara efterlängtade julledighet!!!!!!!!!!!!!

Tänker inte göra ett enda dugg här hemma mer än vad jag måste och i morgon ska jag sova hur länge jag vill (så vaknar säkert kl 8...) och sen ska jag bara göra vad jag känner för.

Precis när jag skulle börja skriva inlägget så började det ösregna. Det verkligen slog mot rutorna som om det var hagel. Tycker inte riktigt att det passar med regn nu... hade varit bättre med snö, utan halka så klart! Men annars är det mysigt!
Blev väldigt trött nu när jag skriver och mina ögon går i kors! Men ska inte sova än, måste äta något och jag är totalt ointresserad av mat... men får väl göra mat ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar