torsdag 2 oktober 2014

Älskade mobil! / Julen är räddad!

Den där underbara känslan när det inte går att koppla ihop datorn och mobilen!!! Kan inte överföra några bilder alls till datorn nu... nä... jag är inte frustrerad... näpp inte alls.... J*vla s*it!


Men jag tänker i alla fall berätta någon god nyhet! Julkalender för allergiker kommer att lanseras i slutet av november. Så nu alla ni som inte kan äta chokladkalender på grund av att det finns mjölk i de, så är julen nu räddad!! Jag är väldigt glad i alla fall och även om den kommer kosta 64 kr så ser jag fram i mot att ha en julkalender i år! (vet att de är för barn, men när slutar man vara ett barn egentligen? ;) )



Så till nästa sak! Var och jobbade igår, var väldigt trött i huvudet efter 30 min. Snorade och blev andfådd av att gå i trappan upp. Men de var härligt att vara tillbaka! Var ju en lång dag och var väldigt trött igår kväll, men kan man somna då!? nä... somnade ca 00:45 tack för den! Idag var det utvecklingsdag och det är det i morgon med. Tycker de är bra med dessa dagar då man hinner prata i arbetslaget utan att stressa runt och man får nya tips och idéer att jobba med. Hoppas bara jag kan somna tidigare idag så man slipper gäspa sig igenom föreläsningarna i morgon! Konstigt nog mådde jag sämre idag än igår, mer snorig och från och till sjukkänsla i kroppen. Har även fortfarande svårt att hålla en jämn tempratur, antingen fryser jag eller så kokar jag. Det ända som håller samma tempratur är mina fötter, de är iskalla hela tiden och jag fryser konstant om dem!

Prata med en kollega idag som också ska utbilda sig till förskolelärare i framtiden. Om jag inte blir gravid ska vi försöka söka in på distans nästa hösttermin tillsammans. Självklart vill jag hellre ha barn än att plugga! Så ni inte misstolkar mig! Men så berättade jag att jag sökt en kurs till våren och det hade hon med gjort. Så nu har jag sökt två kurser till! Hon hade sökt två kurser som jag har tittat på liknande förr men då behövde man vara utbildad förskollärare för att söka. Men de behövde man inte på dess och varför de inte kommit upp när jag sökt är ett mysterium men hon hade också haft svårt att hitta dem. Men nu är de sökta i alla fall så får vi se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar