lördag 11 oktober 2014

4 sprutan tagen!

Då var den tagen! Har inte fått ut luftbubblan. Var på apoteket som vi köpte den på och de visste inte hur vi skulle göra. Men de lyckades bli kopplade till någon jour telefon på sjukhuset som man skulle lämna ett medelande till. Så jag fick lämna ett medelande också skulle de ringa upp innan kl 16. De har inte ringt än.... Men jag lyckades vinkla sprutan så att luftbubblan inte följde med in. Men kan säga att de kändes rätt läskigt... Nu ska jag snart i väg för att se en show med han från bewatch, David hasselhoff. De andra är redan ute och äter men jag behövde ju ta sprutan så ska möta upp de om en stund. Vågar inte stressa för mycket då de känns i magen. Började även må väldigt illa precis. Bara de går bra i kväll så jag inte får jätte ont eller kräks!!! Usch nu måste jag göra mig klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar