lördag 4 oktober 2014

Inte som man tänkt sig...

Ibland blir det inte som man tänkt sig... Blir ingen spruta denna helgen så får hoppas på att mensen kommer i morgon så att man kan få börja på sprutorna på måndag. Sen kom jag på att jag har långdag på måndag så slutar 19.00 hade tänkt börja med sprutorna kl 19.00 men nu måste jag ställa fram den tiden... Sen på lördag ska vi se en show med killens kusiner med respektive. Tanken är att vi ska äta innan men jag kom på att jag inte kan det. För sprutan måste vara i kylen och den måste tas samma tid var dag, så får hoppa över maten och möta upp de senare. Lite tråkigt men inte så mycket att göra. Hellre sprutorna så att vi kan göra äggplocket.

Idag var jag hos syrran och hjälpte henne att måla lite, sen blev det en kort tur till föräldrarna. Fick med mig äpple och barnböcker hem. Barnböckerna är som jag ska läsa för barnen på jobb, men självklart ska de med hem igen. De ska ju vi ha till våra barn och minabarns kusiner. Konstigt de kändes att skriva mina barns kusiner. Hoppas de en dag blir verklighet och inte bara ett hopp. En dag ska jag hålla dig eller er i min famn och känna mig som den lyckligaste på jorden! <3 Längtan efter dig/er är tuff och jag försöker att ställa den till sidan. Men nu närmar det sig att börja med allt och jag hoppas denna månaden går snabbt och bra! Med ett resultat i vårt barn <3



If you ask me a question I would answer it<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar