tisdag 7 oktober 2014

Sprutor!!

Idag har jag fått godkännande från läkarna att börja på sprutorna i morgon!!!!  Snacka om att jag är lycklig!! Äntligen är vi på väg!!! Hoppade nästa upp och ner på jobb så glad jag blev när de ringt!! Den där underbara känslan av att det äntligen är dags är nästan obeskrivlig! Sitter och ler här hemma i soffan när jag skriver detta! Väldigt härlig känsla! Tänk att om allt går som det ska så kommer ja ha ett embryo i magen inom en månad som ska fastna! 17 dagar efter insättningen av embryot får jag veta om det har fastnat och jag är gravid!!!!! <3 Kommer bli förkrossad om det inte har det, även om jag vet att det bara är 29% som blir gravida på första försöket! Men jag håller tummar och tår och allt annat som går att hålla för att detta ska gå!!!! <3<3<3<3 Glädje på hög nivå!!!!!!
Firade genom att köpa  läsk och choklad! Bestämt mig för att när jag väl börjar på sprutorna så är det dags att dra ner på godis och läsk. Får äta de jag har hemma, vilket inte är så mycket kvar, och sen så klart om jag är borta eller vi har myskväll. Men inte som nu var dag.... Får där emot vara onyttig o jag är sjuk!

Nu måste jag gå och fylla i en lapp till medarbetarsamtalet jag ska ha i morgon! ska egentligen ha det nästa vecka men då en annan är sjuk i morgon och jag inte riktigt vet när jag behöver gå från jobb nästa vecka så får jag ha det i morgon. Har aldrig haft medarbetar samtal innan. Tycker inte om att sitta och prata med chefen om mig... usch! men de går säkert bra. Om jag bara lyckas klura ut vad de menar med frågorna på pappret!

Tack till era glädjande sms idag! De värmer mitt hjärta ska ni veta! <3<3<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar